Reseberättelse Florida del 6

Walt Disney World, Florida, Reseberättelse

Florida 2019

Dag 25/6-2019

Orlando

Efter den misslyckade väntan på en raketuppskjutning kvällen innan var det skönt med en lugn dag. Vårt hotell Disney's Old Key West var fantastiskt och det var toppen att kunna sitta på balkongen i värmen och äta frukost. Efter frukost åkte vi till närmaste Walmart och köpte varor till frukost lunch och snacks. Eftersom vårt "rum" hade ett fullt utrustat kök, så uppskattade vi att kunna laga lunch eller middag själva och inte bara äta snabbmat eller gå på dyra restauranger.

Vi köpte också lite "souvenirer" med oss hem. Det finns en hel del roliga varor som inte finns hemma och vi gillar speciellt Weber kryddorna och Poptarts. Vi lagade lunch och spenderade eftermiddagen vid poolen.

På kvällen tog vi båten från hotellet till Disney Springs. Yngsta sonen ville äta på Chicken Guy igen,så det blev en favorit i repris.

Vi tog en runda på Disney Springs och tittade i affärer innan ett oväntat ösregn gjorde att vi tog bussen tillbaka till vårt hotellrum.

Del 5 kan du läsa här: Reseberättelse del 5 -Animal Kingdom

Del 7 kan du läsa här: Reseberättelse del 7 Pooldag och middag på O'hana

Alla foton är privata och tillhör mig om inget annat anges.