Disney kundservice

Disney-vardag

Disney är bäst när det gäller kundservice!

Förra veckan trillade glaset på min klocka av. Jag hade köpt klockan på vår senaste Disneykryssning i December, och även om den inte var överdrivet dyr ($29.99) så blev jag ändå besviken.

Jag kontaktade Disney Cruise Line och efter ett klargörande mail fick jag ett negativt och ett positivt svar.

Tyvärr kan de inte skicka en nya klocka till mig, pga av importlagar, vilket de beklagade och de bad också om ursökt för att klockan hade gått sönder. De bad inte om att få se bilder på klockan och de ifrågasatte inte alls hur det kunde hända eller att det på något sätt skulle vara mitt fel (det var det inte). Beloppet för klockan sattes direkt in på mitt konto (samma som kort som jag hade använt vid inköpet) och jag fick behålla klockan.

Trycker jag till den ordentligt, eller eventuell ber en urmakare att ordna den så har jag min favoritklocka och dessutom var den tydligen gratis!

Disney är verkligen fantastiska när det gäller kundservice!

Alla foton är privata och tillhör mig om inget annat anges. 


 Mia - Din Disneyexpert

Gillar

Kommentarer